Nieuwe blognaam!

Eindelijk, ik heb de stap gezet om mijn blognaam te veranderen! Ik was al een lange tijd aan het brainstormen over een nieuwe naam. Ik was missirislarissa een beetje zat, ik vond hem niet meer leuk. Ik wilde een naam waardoor je direct kan zien waar mijn blog over gaat. Het is erg moeilijk om tegenwoordig nog een originele naam te bedenken die nog niet bestaat. Ik wilde graag iets met beauty, fashion of lifestyle. Uiteindelijk kwam ik op lifesmadeofbeauty! Je kan het op twee manieren opvatten: Het leven is gemaakt van mooiheid (in het Nederlands klinkt het zo stom), of beauty als in make-up. Ik vond het wel een toepasselijke naam en ik ben nu (eindelijk) redelijk tevreden met mijn blog. Ik vind het wel balen dat ik door mijn nieuwe blognaam een nieuwe blog op Bloglovin’ moest aanmaken, waardoor ik al mijn volgers verloor. Weet iemand hoe dat anders kan? Maar ik hoop echt dat jullie mijn nieuwe blognaam leuk vinden, en nog steeds genieten van het lezen van mijn blogposts!

Liefs, Iris

Nieuwe blognaam!

Geef een reactie

