Catrice Luxury Lacquers – 04 Lost ‘N Roses

Elke keer toen ik langs het Catrice schap in de Kruidvat liep viel mijn oog weer op de mooie, vernieuwde collectie glitternagellak genaamd Luxury Lacquers. Prachtig vond ik ze. Deze keer besloot ik om er gewoon een mee te nemen en uit te proberen. Deze heet 04 Lost ‘N Roses!

DSC_0156

Normaal draag ik niet zo vaak glitterlakjes, vooral omdat het er zo moeilijk af gaat. Maar ik vond het wel leuk en extra feestelijk voor de feestdagen. Het is een lichtroze kleur die een beetje neigt naar lila. Er zitten prachtige, grote glitters in die je nagels zeker weten laten opvallen.

DSC_0160

Dit is het resultaat op mijn nagels. Wauw! Twee lagen is voldoende, de dekking is erg goed. Om moeilijkheden met het eraf halen te voorkomen heb ik eerst een base coat van Kiko opgedaan. Hij blijft ongeveer zo’n 2 à 3 dagen zitten.

catrice

Ik ben heel blij met dit lakje! De kwaliteit is goed en de kleur is erg mooi.

Deze nagellak is te koop bij Kruidvat voor €3,59

Liefs, Iris

Catrice Luxury Lacquers – 04 Lost ‘N Roses

Een gedachte over “Catrice Luxury Lacquers – 04 Lost ‘N Roses

Geef een reactie

