Polyvore outfits #1

Happy new year iedereen! Ik hoop dat 2015 een nóg mooier jaar wordt en ik ben jullie heel erg dankbaar voor alles. Ik heb wat Polyvore outfits samengesteld, die ik graag aan jullie wil laten zien. Voor degene die Polyvore nog niet kennen; het is een website en app waarmee je foto’s van internet kan samenstellen en vormen tot een mooie, unieke collage. Meest populair zijn de collages die betrekking hebben tot mode en outfits. Je kan sets, dus collages, van andere mensen bekijken en liken. Je kan je creativiteit de vrije loop laten en zo een eigen stijl ontwikkelen. Oja, als je bijvoorbeeld een mooie trui spot kan je meteen zien in welke winkel (of webshop) hij te koop is en wat de prijs ervan is. Zo kun je toch nog stiekem een soort van online shoppen. Klinkt leuk, toch? Ik ben er best wel verslaafd aan, daarom wil ik een paar zelfgemaakte collages met jullie delen en ik hoop daarmee jullie te inspireren.

ootd

Als eerste deze outfit, die ik persoonlijk het leukste vind. Deze outfit is een beetje grunge achtig, heel stoer maar lief tegelijk. De zwarte broek met gaten vind ik erg mooi. De schoenen doen mij een beetje denken aan de parfum ‘Daisy’ van Marc Jacobs, vandaar dat ik het telefoonhoesje erbij heb toegevoegd. Om de outfit af te maken nog wat zilveren ringen, die ik erg mooi vind. Dit is echt een outfit die ik zelf zou dragen. Helaas zijn veel van deze items al uitverkocht op de site.

Mango Cropped Sweater, Medium Grey – €17 at mango.com

J BRAND super skinny jeans – €215 at arfetch.com

Anarchic by T.U.K. 7 Eye Flower Combat Boot in Black White – €54 at shopakira.com

Marc By Marc Jacobs Adults Suck iPhone 5 case – €39 at monnierfreres.co.uk

Silver Stacked Ring Set – €11 at delias.com

Knipsel444

Deze kleuren van deze tweede outfit zijn heel zacht en pastel. Ik houd persoonlijk erg van wit in combinatie met pastelkleuren. Deze mintgroene trui vind ik zó mooi! In plaats van hakken kan je natuurlijk ook All Stars erbij dragen, dat maakt het meer een sportieve outfit.

Monki Bobo knitted top – €30 at monki.com

Frame Le Color Ripped Skinny Jeans – €209 at mytheresa.com

Gianvito Rossi Leather Pumps – €395 at mytheresa.com

Sydney Evan 14k Yellow Gold Pure Love Script Ring – €410 at neimanmarcus.com

Essie sheers nail color ‘Tuck it in my tux’ – €7 at essie.com

l

Deze outfit is vooral heel winters en donker. Bordeauxrood is echt mijn lievelingskleur van dit seizoen. Ik vind vooral de plateauboots zo gaaf! Ik weet niet of ik ze nu zelf zou durven dragen, maar ik vind ze wel erg mooi.

Rock and Rags Essentials Long Sleeved Crop – €10 at usc.co.uk

Autumn Flurry Booties – €27 at stylesforless.com

Statement Beanie – €8,15 at wetseal.com

Chanel Coco Noir Parfum – €165 at nordstrom.com

Mac lipstick Heroin €13 at maccosmetics.com

tgr

Deze outfit is best wel apart, ik zou het dan ook zelf niet dragen. Toch vind ik het wel wat hebben, het is een beetje modern en minimalistisch. Ik vind de kante top vooral erg mooi. Ik vind de schoenen erg gaaf, maar je moet er echt van houden.

Cameo Rose Lace Trim Zip Back Crop Top – €7,70 at newlook.com

Violeta by Mango Satin Collar Crepe Blazer, Natural White – €32 at johnlewis.com

J.Crew Broken-in boyfriend jeans in harbor wash – €110 at jcrew.com

Basilia Black Chunky Wedge Strappy Sandals – €31 shoefashionista.com

Deze outfit is erg zomers en meisjesachtig. Deze outfit doet me een beetje aan Ariana Grande denken!

Summer Fashion Ruffled Layers Camisole Women’s Crop Top – €9,22 at amazon.com

Moschino Cheap and Chic Cotton Shorts with Scalloped Trim – €240 at stylebop.com

Light Pink Bridal Flower Garland Head Band – €5,12 at newlook.com

Ladurée Macarons Keyring Rose – €58 at amara.com

Aldo Crixia Pumps – €37 at aldoshoes.com

De laatste outfit is wat sportiever. Ik vind boyfriend jeans erg leuk en wil er ooit nog een zelf aanschaffen.

PrettyGuide Women’s Long Sleeve Eyelet Cable Lace Up Crop Top – €18 at amazon.com

Genetic Los Angeles Gia Distressed Boyfriend Jeans – €220 at modaoperandi.com

Daniel Wellington Classic Sheffield Lady watch – €159 at danielwellington.com

Essie Fishnet Stockings nail polish – €7 at essie.com

Converse Chuck Taylor All Star Ox Canvas Sneakers White – €81 at luisaviaroma.com

Dat was het voor deze keer! Laat even in de reacties weten of jullie deze collages leuk vinden, dan zal ik het zeker vaker doen. Dit is mijn account op Polyvore, ik zou het erg leuk vinden als jullie mij zouden volgen.

Ben jij al actief op Polyvore, of had je er nooit eerder van gehoord?

Liefs, Iris

Polyvore outfits #1

3 gedachtes over “Polyvore outfits #1

  1. Hey
    Echt leuke website heb jij en ik wist ook al van polyvore zo leuke app hoe heet je daar op dan ga ik je volgen wamt die setjes zijn zo cute 😙
    groetjes nina
    musschien ken je me wel van instagram @beautifullmode

    Like

Geef een reactie

