Room details ♡

Als je me ergens blij mee kunt maken is het interieur. Of het nou het decoreren van mijn kamer is, of die van iemand anders. Ik houd ervan om dingen bij elkaar te matchen en te combineren. Ik vind het geweldig dat je met kleine accessoires een ruimte een hele andere sfeer kan geven. Ik maak vaak foto’s van dingen in mijn kamer, bewerk ze en plaats ze op Instagram. Het kan zijn dat de foto’s niet altijd even scherp zijn omdat ik ze van Instagram afgehaald heb. Bereid je voor, want mijn kamer is erg meisjesachtig en vooral heel veel wit. Het zijn vooral de kleine details die ik op de foto zet, niet mijn gehele kamer. Uit die foto’s heb ik een kleine selectie gehaald waar ik het meest trots op ben. Veel leesplezier!

roomdetails

Laten we beginnen met deze foto van mijn make-up tafel. Ik kan niet leven zonder Victoria’s Secret bodysplashes en bodylotions. Ze zijn gewoon zó fijn! Ik had ooit een pakket van in totaal 6 bodysplashes en bodylotions gekocht op Schiphol, die inmiddels uitgestald zijn op mijn make-up tafel. Daarnaast staat een (drink)beker van Ikea die ik gebruik om mijn make-up kwasten in te zetten. Inmiddels heb ik alweer een andere manier van het opbergen van mijn kwasten, ik vond dit toch niet zo handig.

image[3]

Deze foto is niet echt in mijn kamer genomen, maar in mijn inloopkast. Ik heb een tweede kamer die ik gebruik als inloopkast. De kamer werd toch niet gebruikt en was niet zo groot, dus ik vond het wel een leuk idee. Zo netjes als deze foto ziet het er allang niet meer uit, haha. Ik vind deze foto toch best mooi gelukt, al zeg ik het zelf.

roomdetails4

Aah daar heb je de beker weer, haha! Ik heb dit nachtkastje (of bijzettafeltje) nog niet zo lang, maar ik ben er erg blij mee. De spulletjes die erop staan zijn puur ter decoratie.

Vroeger las ik heel erg veel tijdschriften. Echt heel erg veel. Ik had ooit een hele bak vol met tijdschriften, maar later besloot ik me te beperken tot het kleine (!) stapeltje Cosmogirls dat je op de foto ziet. Ik vind Cosmogirl het leukste blad en zonde om weg te doen. Nog steeds lees ik af en toe wat bladen, maar niet zo veel meer. Links staat een tasje van Ladurée, een frans winkeltje die hemelse macarons verkoopt.

roomdetails7

Ik had ooit een klein plantje (een kalanchoë om precies te zijn) op mijn kamer neergezet. Later kwam ik erachter dat ik toch niet zo goed was in het verzorgen van planten, haha.

Ik hoop dat jullie wat inspiratie voor je eigen kamer hebben opgedaan!

Hou jij ook van interieur? En hoe ziet jouw kamer eruit?

Liefs, Iris

Room details ♡

5 gedachtes over “Room details ♡

  1. Wauw! Je hebt echt een leuke kamer, zo’n kamer wil ik ook heel graag! Het witte maakt het rustig, en je gebruikt af en toe wat kleur, wauw!

    Gebruik je een camera voor de foto’s of gebruik je gewoon je telefoon? (Misschien is dit een domme vraag, maar ik wil heel graag ‘groeien’ met mijn blog en foto’s zijn daar ook belangrijk voor, hahah).

    Like

Geef een reactie

