Fashion wishlist 2015

Aangezien ik vorig jaar een beauty wishlist maakte, leek het mij wel leuk om dit jaar een fashion wishlist op te stellen. Ik heb eigenlijk genoeg kleding, maar ik ben het volledig eens met de uitspraak: ‘A girl can never have enough clothes‘. De items die ik hier laat zien zijn dingen die ik heel mooi vind en al een tijdje op het oog heb. Ik weet nu al dat ik sommige dingen toch niet ga kopen omdat ze heel prijzig zijn… Maar dromen mag, toch?

fashionwishlist2015

1. Een grijze oversized jas. Iets minder oversized dan deze, want daardoor lijkt het alsof ik nog kortere benen heb.

2. Een zwart-wit geruite sjaal. Ik ben dol op de ruitjes trend, ik kan niet echt uitleggen waarom.

3. Deze kante, korte top vind ik zó mooi! Zoiets staat erg mooi boven een rok.

4. Een skort! Eerst wist ik niet echt wat ik erover moest denken, maar nu vind ik ze geweldig. Eindelijk een rokje die ook nog eens comfortabel zit.

5. Hoe noem je die meerdere kettingen, die je van klein naar groot hoort te dragen? Ik vind ze in ieder geval erg leuk, een beetje Brandy Melville achtig. Ook kettingen met edelstenen eraan zijn erg in.

6. Een floppy hat! Eigenlijk wilde ik er al een in de zomer, maar dat is er toen niet van gekomen. Ik heb wel een hoed die erop lijkt, maar ik wil er graag nog een die meer floppy is, haha.

7. Analoge camera’s, waarom zijn jullie zo leuk? Het behoort niet echt tot de fashion categorie, maar je kan het wel als accessoire zien. Ik ben verliefd geworden op deze witte die er vintage uitziet. Die polaroid camera’s van Fujifilm vind ik ook erg leuk, maar omdat iedereen ze tegenwoordig al heeft sla ik die liever over.

8. Een coltrui zoals deze. Ik vind ze heel gaaf maar wel vreselijk benauwend zitten, haha.

9. Een horloge van Daniel Wellington, wauw. Ik ben opzoek naar een die erop lijkt want ik vind ze persoonlijk veel te duur.

10. Tot slot een Givenchy tas die ik toch nooit zou kunnen betalen. Achja, ik kan er wel naar staren.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Wat staat er op jouw fashion wishlist van dit jaar?

Liefs, Iris

Fashion wishlist 2015

6 gedachtes over “Fashion wishlist 2015

  1. Ik ben echt nog nooit een blog tegen gekomen die een wishlist heeft gemaakt, met spullen die ook zo op mijn verlanglijstje zouden kunnen staan! Echt heel leuk! Waar heb je nummer 3, 4, 5 en 8 gevonden? Liefs Myrthe.

    Like

Geef een reactie

