Essence How To Make Nude Eyes Make-up Box

DSC_02074rt

Fijne Valentijnsdag iedereen! Ik kan zó genieten van mooie oogschaduw paletten en blijf ze daarom ook kopen. Toen ik laatst in Kruidvat bij het Essence schap stond, trok dit prachtige oogschaduw palette meteen mijn aandacht. De vormgeving is heel vrolijk en schattig, om hebberig van te worden. Er zijn meerdere make-up boxen van Essence, maar ik besloot om deze mee te nemen. Ik was namelijk heel benieuwd naar de kwaliteit van de oogschaduws. De boxen zijn te vinden in het derde schap van Essence, dus alleen in grote Kruidvat filialen. De palettes doen mij erg denken aan Benefit. Een groot voordeel (en verschil) is dat Essence natuurlijk heel goed betaalbaar is.

DSC_0214

Het palette bevat zes nude kleurige oogschaduws en een kleine applicator. Het doosje is gemaakt van karton en is daarom totaal niet zwaar. Ook zit er een handig spiegeltje in de deksel, dat het palette ideaal maakt om mee te nemen. De kleuren spreken mij erg aan omdat ze draagbaar zijn voor iedere dag.

DSC_0221

Wat onmisbaar is in een goede oogschaduw palette, is een mooie highlighter. Gelukkig heeft Essence dat niet vergeten. Verder bevat het palette onder andere een peachy, bruin-goude shimmer en twee donkere kleuren. Bijna alle oogschaduws hebben een subtiele shimmer.

DSC_0232

Essence heeft er ook handige instructiekaartjes bij gevoegd, met stappen hoe je nude, smokey eyes kan creëren.

DSC_028544545

Zonder flits

DSC_0280

Met flits

Eye Light Beige – Go For Gold – An Eye On Apricot – All About Nude Nude Night Out – Team Nude

Wow, wat een pigment! Dit zou je totaal niet verwachten voor zo’n goedkoop palette.

DSC_0252

DSC_0253

Dit is de ooglook die ik ermee maakte. Ik heb Eye Light Beige in mijn binnenste ooghoek aangebracht, An Eye On Apricot op mijn bewegend ooglid en Go For Gold in mijn crease. Ook heb ik Go For Gold als lijntje onder mijn oog aangebracht. Ik vind het effect prachtig! Met dit palette kan je zeker veel kanten op. De kleuren sluiten mooi bij elkaar aan en zijn van goede kwaliteit. Leuk voor jezelf, maar ook heel leuk om cadeau te doen. Ik ben erg tevreden!

Dit palette is te koop bij (grotere) Kruidvat filialen voor €5,99.

Wat vindt jij van dit palette?

Essence How To Make Nude Eyes Make-up Box

6 gedachtes over “Essence How To Make Nude Eyes Make-up Box

Geef een reactie

