Shoplog + review Beauty88

shoplogKen je dat moment wanneer je echt toe bent aan nieuwe make-up? Ik wilde gewoon weer iets nieuws uitproberen, voor de verandering. Ik was al een lange tijd erg nieuwsgierig naar de webshop Beauty88, omdat ze daar allerlei make-up producten van buitenlandse merken als Real Techniques, Makeup Revolution en Bh Cosmetics verkopen. Ik kon het niet weerstaan en heb er uiteindelijk een aantal dingen besteld. De webshop biedt heel veel keuze aan producten, van oogschaduwpaletten tot kwasten. Ik moest mezelf echt in bedwang houden om niet alles te kopen, haha.

beauty882

Dit zijn de producten die ik bestelde. Door de webshop heb ik mijn nieuwe, favoriete make-up merk ontdekt: Makeup Revolution. De producten zijn van hele goede kwaliteit en ook nog eens heel goedkoop. Helaas is Makeup Revolution niet in de winkels te vinden, maar het valt wel online te bestellen. Het merk heeft veel dupes van duurdere merken. Ik ben nu al verliefd op dit merk en verbaasde me echt over de lage prijzen!

 

DSC_0269

makeuprevolution

DSC_0299

Makeup Revolution Ultra Blush & Contour Palette – Golden Sugar (€7,99)

Dit palette bevat mooie bronzers, blushes en een highlighter. Kortom: alles wat je nodig hebt. De meeste blushes en bronzers zijn baked, wat vaak ook een goed pigment met zich meebrengt. De grootte valt best mee en het palette is makkelijk mee te nemen. Ik vind het pigment echt prachtig, zeker voor de prijs die je ervoor betaalt.

DSC_0216

DSC_0369

Makeup Revolution Hearts Blusher – Candy Queen of Hearts (€6,99)

Deze hartjesvormige baked blush bevat drie kleuren, van peachy tot roze. Het geeft een hele mooie glowy, maar toch naturelle look. Ik vind de blush super schattig en romantisch! Het is overduidelijk een dupe van Too Faced’s Sweethearts blush. Ik heb de kleuren van links naar rechts op mijn arm aangebracht en aan de rechterkant zijn alle kleuren bij elkaar te zien. Ik vind het pigment zeker niet verkeerd!

DSC_0231

DSC_0244

PicMonkey Collage

 Makeup Revolution Vivid Baked Highlighter – Golden Lights (€3,79)

Ik moet zeggen, dit is waarschijnlijk de beste highlighter die ik ooit getest heb. Ik heb voor de swatch natuurlijk veel meer op mijn hand gedaan dan op je gezicht moet, maar dat deed ik zodat het effect goed overkomt op de foto. De highlighter bevat een hele mooie gouden glans, die er heel natuurlijk en glanzend uitziet op je wangen. Ik ben fan!

DSC_0371

DSC_0377

DSC_0379

swatches

Makeup Revolution Redemption Palette – Iconic 2 (€4,99)

Wow, ik ben heel erg onder de indruk van dit oogschaduw palette. Het is een dupe van het beroemde en geliefde Naked 2 palette. Ik ben voor Iconic 2 gegaan omdat bruine kleuren het best bij mijn ogen passen, in tegenstelling tot Iconic 3 die warmere, roze kleuren bevat. De meeste kleuren hebben een shimmer, een stuk of drie zijn volledig mat. De kwaliteit is erg goed, vooral voor de prijs.

DSC_0228

BH Cosmetics 10 Delig Sculpt and Blend Brush Set (€29,95)

Van alle aankopen ben ik denk ik het meest blij met deze kwastenset van BH Cosmetics. Ik zocht al een lange tijd naar een goede kwastenset die niet al te duur was. De set bevat 10 kwasten, van poeder- tot oogschaduwkwasten. Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit, de set is zelfs vergelijkbaar met kwasten van duurdere merken.

De levering was heel erg snel, zoals beloofd waren de producten binnen twee dagen in huis. Alles was netjes ingepakt in bubbeltjesplastic in een grote doos, niets was beschadigt. Ik had boven €50 euro besteld, dus het werd allemaal gratis verzonden. Ik ben ontzettend tevreden over de webshop en de producten!

Heb jij ervaring met Beauty88?

Liefs, Iris

Shoplog + review Beauty88

9 gedachtes over “Shoplog + review Beauty88

  1. Maaike zegt:

    Ik heb nu 2x bij beauty88 besteld. Een site met veel keus en snelle levering, top site! Echt een aanrader!
    Ik heb ook de bh cosmectics kwasten en wil niet meer zonder, ze zijn zoo zacht! Verder prachtige make up voor weinig geld :D

    Like

  2. Marjoleinee zegt:

    Wat een mooie producten, ik heb de highlighter ook, een ander blush palette en nog twee paletten van make-up revolution. Het is ook echt een van mijn favoriete merken ! :)

    Like

  3. moonandbear zegt:

    Wat een prachtige producten! Ik heb heel toevallig gisteren het Golden Sugar en Iconic 3 palette gekocht! Ze zien er echt prachtig uit bij jouw op de foto’s!

    Like

Geef een reactie

