Banaan- Blauwe bessen Smoothie

Aangezien ik meivakantie heb wilde ik de tijd goed gebruiken door meer te sporten en vooral gezonder te eten. Vanochtend ben ik met volle inzet begonnen en heb ik 3 kilometer hardgelopen, na een lange tijd niet meer gesport te hebben. Ik wilde graag een nieuw recept voor een gezonde smoothie uitproberen, die niet te veel ingrediënten nodig heeft. Als je wil weten hoe je deze smoothie maakt, lees dan verder!

Benodigdheden:

Banaan3

Een banaan. (Ik heb ongeveer driekwart banaan gebruikt).

blauwebessen

Een handjevol blauwe bessen is genoeg, maar je kan er altijd meer toevoegen.

Yoghurt2

Ongeveer drie grote eetlepels yoghurt. Je hoeft niet per se deze yoghurt te gebruiken. Ik heb in dit geval voor magere yoghurt gekozen, omdat ik de smoothie toch luchtig wilde houden. Wil je een wat stevigere smoothie, dan kan je ook kiezen voor havermout.

Blender

Tot slot een blender om alle ingrediënten te mixen.

Smoothie4

Dit is het uiteindelijke resultaat, yum!

Smoothie5

De smoothie was superlekker! Ik hou van smoothies, omdat je eindeloos kan variëren en elke keer andere ingrediënten kan proberen. Als je nog meer smaak wil kan je eventueel een theelepel honing toevoegen.

Ga jij deze smoothie maken?

Liefs, Iris

Banaan- Blauwe bessen Smoothie

4 gedachtes over “Banaan- Blauwe bessen Smoothie

Geef een reactie

