Essence Long Lasting lipsticks

essencelipstick

Ik heb een zwak voor lipproducten, vooral lipsticks. Als ik dan in Kruidvat langs de make-up schappen loop, kan ik mezelf meestal niet in bedwang houden en neem ik een paar producten mee. Ik had zelf nog niet zoveel lipsticks en wilde een paar nieuwe aanschaffen. Ik moet toegeven dat ik nog vrij voorzichtig ben in het dragen van lipkleuren. Ik kies meestal de wat ‘veiligere’ kleuren uit die ik elke dag zou kunnen dragen. In dat opzicht wil ik wat meer uit mijn comfort zone stappen en gewoon een keer voor een felle kleur kiezen. Maar voordat het zover is, heb ik eerst twee kleuren uit de Long Lasting lipstick lijn van Essence meegenomen. Ben je benieuwd wat ik ervan vind? Lees dan verder!

Ik heb de kleuren 06- Barely There! en 04- On The Catwalk uitgekozen.

essence

lipstick

Ik had al ervaring met de lipsticks van Essence en ze bevielen me tot nu toe erg goed. De lipsticks zijn erg gepigmenteerd, vooral voor de lage prijs die je ervoor betaalt. Hoe vaker je over je lippen heengaat, hoe meer pigment er vanaf komt. De textuur is erg fijn en romig, waardoor ze heerlijk aanbrengen en goed uitsmeren. Ook drogen ze totaal niet uit en zorgen ze ervoor dat mijn lippen gehydrateerd blijven. Bij mij bleven ze hoogstens twee uur zitten, waarna ik ze weer bij moest werken. Een maaltijd overleefden ze bij mij niet. Niet erg, maar zo ‘Long Lasting’ zijn de lipsticks dus niet.

DSC_0053234

06- Barely There! is een neutrale kleur die een beetje neigt naar bruin. Voor mensen met een wat lichtere huid en weinig pigment op de lippen kan het er vrij donker/bruin uitzien, en voor mensen die veel pigment op de lippen hebben kan het neutraal achten. Bij mij zat het er een beetje tussen in. Ik vind het persoonlijk een hele mooie en draagbare kleur, die iedereen wel staat.

lips2

DSC_0036

04- On The Catwalk! is een mooie, felle rode kleur. Bij mijn gezicht oogt hij best fel maar dat verschilt bij iedereen. Ik zou deze kleur niet naar school dragen, maar voor een avondje uit is hij perfect. Ik ben er nog niet over uit of rode kleuren mij staan, maar ik wil ze toch een kans geven.

lips22

DSC_0068

Wel jammer dat de kleur niet goed overkomt op camera, op de tweede foto lijkt hij meer roze dan rood.

Ik ben over het algemeen heel enthousiast! Ik had ook niet anders verwacht, omdat een andere lipstick van Essence (07- Natural Beauty) mij ook goed beviel. De lipsticks zijn te koop bij Kruidvat voor €2,39 per stuk.

Heb jij al ervaring met de lipsticks van Essence? En welke kleur vind jij het mooiste?

Liefs, Iris

 

 

 

 

 

Essence Long Lasting lipsticks

4 gedachtes over “Essence Long Lasting lipsticks

Geef een reactie

