Mega craft shoplog! | Hema, Action en Wibra

000

Hoi allemaal! Het is eindelijk zomervakantie, wat betekent dat ik eindelijk vrije tijd heb om dingen te doen die ik leuk vind. Ik ben heel erg opgelucht dat ik de proefwerkweek heb overleefd en over ben naar 5vwo! Als kind hield ik heel erg van knutselen en deed ik het bijna elke dag. De laatste jaren had ik er nauwelijks tijd voor dus kwam het er maar niet van. Totdat ik ongeveer een maandje geleden een smashbook kocht, nu ben ik verslaafd! Als jullie willen zien wat er tot nu toe in mijn smashbook staat, laat dan even weten in een reactie :)

Ik zocht naar inspiratie voor mijn smashbook op internet en kwam uiteindelijk in het planner wereldje op Instagram terecht. Er bestaan heel veel planning accounts die foto’s plaatsen over hun life planner en hoe ze die decoreren. Het klinkt misschien niet heel interessant, maar het is echt superleuk! Als voorbeeld even mijn favoriete accounts op dit moment: @paperprincess, @glamplanner en @pearltheplanner. Om verliefd op te worden, toch? Helaas zijn mij de beroemde ‘Erin Condren’ en ‘Kikki K’ planners veel te duur (sommige wel bijna 100 euro). Ik ben wel erg geïnspireerd en heb besloten om een planner/agenda gewoon zelf te maken en te versieren.

Ik ben de afgelopen dagen op zoek gegaan naar leuke decoraties en tapes en ben misschien een beetje uit mijn dak gegaan, haha. Waarom ook niet? Het is een leuke manier om tijd te verdrijven en om je leven op orde te krijgen. Ben je benieuwd wat ik allemaal heb gekocht? Lees dan verder!

shoplog2

Zoals je kan zien ben ik aardig los gegaan (en dit is nog niet eens alles). In principe ging ik naar de Hema voor wat washi tape en een planner, oeps.

shoplog3

Als eerste: washi tape! Ik kan er nooit genoeg van hebben, I love it. Met dit leuke gekleurde tape kan je alles versieren, je kan het zo gek nog niet bedenken. Washi tape is bij de Hema ook nog eens helemaal niet duur, namelijk €0,95 per set van 2 of 3.

shoplog5

Deze drie stickervellen kon ik stuk voor stuk niet laten liggen, kijk dan wat een leuke en vrolijke kleurtjes! Ik kan niet wachten om ze te gebruiken. Het stickervel links was €0,75 en de andere twee waren €0,50 per vel.

shoplog7

Deze sticky notes vond ik meteen leuk! Ook de kleuren spraken me erg aan, ik word namelijk zó blij van vrolijke kleurtjes. Deze sticky notes in blik waren €3,00.

shoplog6

Nog een pak sticky notes! Ik vond vooral de tekstballonnetjes handig en leuk om op te plakken. Geef toe, die diertjes zijn ook schattig. Dit pak was lag bij de afgeprijsde artikelen voor €1,00. Daarnaast ligt nog een stickervel waarop de dagen van de maand te zien zijn, superhandig. Ik kwam er wel net pas achter dat het alleen de maanden van 2015 zijn. Niet zo handig aangezien we al op de helft van het jaar zitten, achja. Dit vel was ook €1,00.

shoplog9

shoplog10

Dit is de ‘planner’ die ik uiteindelijk heb uitgekozen! Het is eigenlijk gewoon een notitieboek met lijntjespapier, zoals ik al zei ga ik het dus helemaal zelf maken. Dit gaat wel een klus worden, maar ik heb het er voor over. Het handige aan dit boekje is dat er een touwtje omheen zit om hem te sluiten. Dat was de voornaamste reden dat ik deze heb uitgekozen, omdat ik hem dan na heel veel geplak nog steeds dicht kan doen. Dit boekje is A5 formaat en kostte €2,00, helemaal niet duur dus.

shoplog11

shoplog12

Yaasss nog meer sticky notes! I. can’t. help. it. Dit boekje was €1,50.

Bij de Hema heb ik ook nog ‘sticky pockets’ gekocht, maar ben die helemaal vergeten te fotograferen. Stom. Op de eerste foto zijn ze wel te zien. Het zijn zelfklevende vakjes gemaakt van rubber, die je in een schrift/boekje kan plakken en er dingen in kan doen. Heel handig en ze blijven erg goed zitten! Voor een pakje met 4 betaalde ik €1,50.

shoplog4

Na de Hema ging ik nog even langs Wibra om te kijken voor nog meer budget knutsel spulletjes. Ik kwam terug met deze twee pakjes washi tape, elk met drie rolletjes. Ik vond de printjes heel leuk! Per pakje betaalde ik €1,00.

shoplog1

Vandaag ben ik weer eens naar de Action geweest en heb daar ook nog een aantal dingen gekocht. Ik dacht dat het wel leuk zou zijn om dit ook bij de shoplog te voegen. Ik kocht weer twee pakjes met washi tape (I know, ik heb er nu wel genoeg) voor elk €0,79, echt een koopje! Daarnaast nam ik ook een stempelset met 12 leuke stempels mee voor maar €1,50. Als laatste ook ‘stickers on a roll’ voor €0,49.

Dit was mijn (mega) grote craft shoplog! Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Voorlopig heb ik wel genoeg voorraad aan decoratiespulletjes voor mijn planner/smashbook, haha.

Liefs, Iris

Mega craft shoplog! | Hema, Action en Wibra

18 gedachtes over “Mega craft shoplog! | Hema, Action en Wibra

  1. Zo leuk! Mijn beste vriendin heeft ook een smashbook en is tegenwoordig ook fan van de crafty spullen. Ik zelf ook wel, want ben echt een organiseer freak en dan komen die spulletjes altijd wel van pas.

    Like

Geef een reactie

