15 dingen die mij gelukkig maken

In deze blogpost bespreek ik 15 simpele dingen die me intens blij maken, van het halen van wiskunde proefwerken tot reizen. Veel leesplezier!

Alleen thuis zijn en lekker ongestoord superhard (en vals!) meeblèren met je favoriete nummers. Er is toch niemand die je ziet.

Wanneer je een foto maakt en denkt: deze is perféct voor Instagram! Even een geluksmomentje.

Ik kan echt zó genieten van series als Holland’s Next Topmodel. Gewoon even je verstand op nul en bankhangen voor de tv. Iets wat sombere maandagen tóch een beetje leuk maakt (en waar ik stiekem het hele weekend naar uit heb gekeken).

Dat moment dat je met een supertrots gevoel (en een enorm bezweet hoofd) van de sportschool terugfietst naar huis en je weer beseft: mán, hier doe ik het voor.

Wanneer je knus, onder warme dekens, in je bed ligt en het buiten (stort)regent. Alleen nog boek en een warm drankje erbij en het is perfect.

’s Morgens uitkijken naar je ontbijt, omdat je de dag ervoor bij de supermarkt lekker fruit gekocht hebt om in je healthy muesli met yoghurt te doen. Of ben alleen ik dit? Waarschijnlijk wel.

Ik ben zo’n kieskeurig persoon die nooit dé perfecte schoenen kan vinden. Als ik ze dan eindelijk vind, kan ik mijn geluk niet op en draag ik ze letterlijk elke dag totdat ze versleten zijn.

Hetzelfde geldt eigenlijk voor wanneer ik een nieuw kledingstuk koop en die voor het eerst draag. Het geeft me echt een confident-boost. Gek eigenlijk, hoe kleding zo je humeur kan beïnvloeden.

Knuffelen met mijn katten. Zoveel liefde krijg je van die beesten <3

Wanneer je na een intens lange schooldag, kletsnat geregend thuis komt, uren lang studeert en ’s avonds dan ein-de-lijk je bed in ploft.

De hele dag een YouTube marathon houden. Ik wordt oprecht vrolijk van het kijken van YouTube video’s, het is eigenlijk gewoon mijn televisie/nieuwsbron. Ik kan úren achter elkaar kijken zonder dat ik doorheb dat het al donker buiten is. Achja, ieder zijn ding.


Reizen. Need I say more?

Gezellige hippie/vintage marktjes bezoeken in de zomer. Kleine optredens van onbekende bandjes en het proberen van allerlei lekkernijen horen daar natuurlijk ook bij.

Een nieuwe serie ontdekken en vervolgens alle zes seizoenen in een week af te kijken. Waarom ook niet?

Na uren zwoegen en de hoop al opgegeven te hebben tóch een voldoende voor Wiskunde halen. Dat voelt pas als een echte overwinning.

Waar word jij gelukkig van? 

Liefs, Iris

15 dingen die mij gelukkig maken

3 gedachtes over “15 dingen die mij gelukkig maken

Geef een reactie

