OOTD – edgy minimalist

ootd30

ootd17

ootd29 blog

ootd31

ootd27

T-Shirt: Zara (€9,99)

Leather jacket: C&A (€?)

Distressed jeans: H&M (€39,95)

Watch: Local market (€7,99)

Backpack: H&M (€29,99)

Chelsea boots: Van Haren (€24,90)

Tijdens het fotograferen kwamen we deze bezorger tegen die wel met mij op de foto wilde. Ik had hem beloofd dat hij op mijn blog zou komen, dus here you go coole pakketjesman :)

ootd32

Liefs, Iris

OOTD – edgy minimalist

7 gedachtes over “OOTD – edgy minimalist

  1. Husein zegt:

    Wel lief iris dat je uhm erop hebt gegooid die foto van ons je bent je belofte nagekomen en ik ben me belofte ook nagekomen heb op je blog gekeke of je het had gedaan haha

    Gr. Pakjesman 😆

    Like

Geef een reactie

