Catrice All Round Mascara Waterproof

catrice

Hoi! Het leek me wel weer eens leuk om een review te schrijven, aangezien er een tijdje geen make-up gerelateerde artikels online zijn gekomen. Toevallig had ik een nieuwe mascara nodig en nam ik uiteindelijk deze van Catrice mee. Benieuwd? Lees dan verder!

catrice7

De All Round Waterproof mascara van Catrice Cosmetics zit volgens mij al best een lange tijd in het vaste assortiment. Ik koos voor de waterproof variant, om te voorkomen dat de mascara (bijvoorbeeld na een lange schooldag) uitloopt. Ik had hem ooit eerder gebruikt en hij beviel erg goed, dus ik ben benieuwd of hij nog steeds aan mijn verwachtingen zal voldoen!

catrice5

Catrice is for sure mijn favoriete budget make-up merk, omdat de producten goedkoop maar ook van goede kwaliteit zijn.

De mascara is vormgegeven in een eenvoudige blauwe huls; meer heb je ook niet nodig. De zilveren letters op de huls ogen strak en modern. Het borsteltje ziet er als volgt uit: De haartjes zijn dik maar ook van elkaar gescheiden, waardoor ze echt elk wimpertje goed meenemen. Het uiteinde is iets smaller, dat er voor zorgt dat je gemakkelijk bij je binnenste wimpers kan komen.

catrice6

De tekst op de huls beweert dat de mascara zorgt voor extra volume, lengte en gekrulde wimpers. Laten we kijken wat Catrice haar beloftes ook echt na komt!

Mijn wimpers zijn van nature niet heel lang, maar ook niet extreem kort. Ik zou zeggen dat ik’doorsnee’ wimpers heb haha. Voor een optimaal resultaat krul ik ze wel altijd voordat ik mascara op doe. Op die manier is de mascara net een tíkje effectiever.

catrice3

Zo zagen mijn wimpers er uit na dat ik de mascara aanbracht. Wow! Waarom ben ik ooit gestopt met het gebruiken van deze mascara? Ik ben zoals verwacht super tevreden. Elk wimpertje is mooi gescheiden zonder er klonterig uit te zien. Het maakt mijn wimpers, voor mijn doen, ook ontzettend lang!

catrice1

Het is compleet aan jou hoe veel lagen je wil aanbrengen. Hoe meer lagen, hoe duidelijker het effect. Wel probeer ik altijd een overdreven ‘spinnenpooteffect’ te voorkomen, want dat vind ik er nooit mooi uit zien.

catrice2

De normale All Round mascara van Catrice (in een rode huls) heb ik ook al eens eerder getest. Die beviel me ook erg goed! Maar als je bang bent dat het in de loop van de dag uit gaat lopen, zal ik voor de waterproof variant gaan. Deze mascara is zeker mijn ‘nieuwe’ favoriet en ik raad je hem daarom ook zeker aan!

De mascara kost €3,59 en is te koop bij Kruidvat.

Liefs, Iris

Catrice All Round Mascara Waterproof

3 gedachtes over “Catrice All Round Mascara Waterproof

Geef een reactie

