Aankondiging: Autumn-Week ♡

Het is alweer oktober en herfst is alweer in volle gang, wat gaat het jaar toch snel. Het wordt steeds kouder buiten en de bladeren verkleuren. De herfst is denk ik toch wel mijn favoriete seizoen. Hoe kouder en miezeriger buiten, hoe gezelliger en warmer het binnen is. Ook is het eindelijk weer tijd voor oversized truien, dikke sjaals en dekentjes. Ik kan wel honderden redenen opnoemen waarom ik van de herfst houd, maar laat ik maar gewoon uitleggen waarom ik dit artikel schrijf. Aankomende week, in de herfstvakantie, komt er iets heel leuks aan! Iedere dag in de week, vanaf maandag, komt er ’s ochtends een blogpost online, over allerlei onderwerpen die met de herfst te maken hebben. Deze week genaamd ‘Autumn-Week’ is een collab met Naomi. Samen hebben we gebrainstormd over ideeën van herfstartikelen en ik kan jullie nu al zeggen dat het heel erg leuk wordt! Ze zal elke dag van de week over dezelfde onderwerpen gaan schrijven. Neem zeker ook even een kijkje op haar blog, want haar schrijfstijl is erg fijn om te lezen en ze is ook nog eens heel lief. Ik kijk er nu al heel erg naar uit, jullie ook?

01dd7bd019cde0b973d36a0a9d77030854889eca6b

Wat vind jij het leukste aan de herfst?

Liefs, Iris

Aankondiging: Autumn-Week ♡

Geef een reactie

