‘ARI’ by Ariana Grande

Processed with VSCOcam with hb1 preset

Wat was ik blij toen ik hoorde dat mijn idool, die ik al drie jaar lang elke dag volgde, een eigen parfum ging uitbrengen! Ariana Grande is een 22-jarige Amerikaanse popzangeres en actrice, die hit na hit scoort met haar karakteristieke stemgeluid. Ze is onmiskenbaar en razend populair onder jongeren. Kort geleden bracht ze ‘Ari’ uit, een eau de toilette die nu ook in Nederland te koop is. Benieuwd wat ik ervan vind?

Ik was vanaf het begin af aan al erg benieuwd hoe haar parfum zou ruiken en eruit zou gaan zien. Mijn hart maakte een sprongetje toen ik hem onverwacht in de winkel zag liggen. Persoonlijk vind ik de vormgeving van de flacon prachtig en heel classy. Het witte, zachte bolletje maakt het écht af. Niet per se nodig, maar wel geeft het een speels effect en voegt het zeker iets toe aan de flacon. Het doet me een beetje denken aan parfumflesjes van heel vroeger, zodra je kneep in het bolletje kwam de geur uit de flacon vrij. In de gouden dop van het flesje is haar naam gegrafeerd, wat ik een erg luxe uitziend detail vind. Ook is de parfum zelf lichtroze, erg mooi!

Processed with VSCOcam with hb1 preset

De lila kleur van het doosje sprak me meteen al aan. Aan twee zijkanten zijn verschillende foto’s van Ariana te zien. De geur reflecteert haar lieflijke persoonlijkheid en karakter. Wat ik een erg leuk detail vind is dat bovenop het doosje is haar signature handtekening is gedrukt. Alleen het schattige doosje was al een reden voor mij om hem te kopen, kijk dan!

Processed with VSCOcam with hb1 preset

Topnoten: knapperige peer, roze grapefruit en sappige framboos

Hartnoten: zachte musket, rozenknoppen en vanille orchidee

Basisnoten: Marshmallow, romige muskus en blonde houtsoorten

Het eerste woord wat er in mij opkomt bij het omschrijven van deze geur is zoet. De geur is speels, jong en fris. De geur is heerlijk voor elke dag, maar niet aan te raden als je niet van zoete geuren houdt. Het enige wat ik jammer vind is dat de geur niet heel lang blijft hangen, aan het einde van de dag rook ik hem niet meer. Na een paar uur dragen komen de basisnoten als marshmallow wat meer naar voren. Dat het luchtje niet heel lang blijft zitten vind ik niet erg, gewoon wat vaker opspuiten.

Processed with VSCOcam with hb1 preset

Zelf heb ik de 30ml variant gekocht, omdat ik hem eerst wilde uitproberen. Ik ben echt mega enthousiast over de parfum, maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ik al heel lang fan van Ariana ben. Houd je van lieve, zoete geuren dat is dit dé parfum voor jou!

‘Ari’ by Ariana Grande is te koop bij Douglas, 30ml voor €29,95 en 50ml kost €39,95.

Ook leuk: Klik hier voor een kijkje achter de schermen van Ariana’s parfum:

Liefs, Iris

‘ARI’ by Ariana Grande

2 gedachtes over “‘ARI’ by Ariana Grande

Geef een reactie

