All About Autumn TAG | Autumn Week #2

Processed with VSCOcam with hb1 preset Processed with VSCOcam with hb1 preset

Hoi! Omdat het Autumn Week is, kon een herfstige tag natuurlijk niet ontbreken. Daarom behandel ik vandaag de All About Autumn TAG, met toepasselijke vragen over de herfst. Ben je benieuwd? Lees dan verder!

Wat is je favoriete herfstdrankje?

Absoluut warme chocolademelk, en dan het liefst met een flinke toef slagroom. Doordat ik niet van thee of koffie houd, blijft er eigenlijk niet veel over. Toch kan ik na een lange schooldag (en kletsnat geregend thuiskomen) ontzettend genieten van een grote mok warme chocolademelk.

Laat je leukste muts/wanten zien

Omdat ik niet echt een leuke muts of wanten heb, laat ik in plaats daarvan deze sjaal zien. Dit is mijn nieuwste aanwinst voor de herfst, van het merk Pieces. Hij is erg groot en zit daardoor superfijn en vooral lekker warm. Ik heb hem in het donkergrijs gekocht omdat ik een grijze winterjas heb, maar ze hebben hem in meerdere kleuren.

Processed with VSCOcam with hb1 preset

Welke muziek luister je in de herfst?

De laatste tijd luister ik vooral naar akoestische afspeellijsten op Spotify. Superfijn en ontspannend!

Welke parfum ga je het meeste dragen in de herfst?

Het is niet per se een herfstgeurtje, maar ik heb kort geleden ‘Ari’ van Ariana Grande gekocht en was er meteen verliefd op. Ik weet zeker dat ik hem vanaf nu bijna elke dag ga dragen. Mocht je het nog niet gezien hebben, er staat al een review van online! Als het om warmere herfstgeuren gaat vind ik Guess Seductive en White Lily NΒ°26 van Kruidvat (eigen merk) erg fijn.

Wat is je lekkerste herfst geurkaars?

Vorig jaar had ik deze Cinnamon & Apple kaars van Brise gekocht. Voor diegenen die gek op kaneel zijn zoals ik, is dit een perfecte herfst/wintergeur! Zelfs wanneer hij niet aan is verspreidt de heerlijke kaneelgeur zich al in mijn kamer. Love it!

Processed with VSCOcam with hb1 preset

Wat is je favoriete make-uplook voor de herfst?

Voor het najaar vind ik warme accenten erg mooi. Door warme, bruinige oogschaduwtinten te gebruiken accentueer je de ogen. Ook houd ik altijd wel van een mooie glow op de jukbeenderen. Donkere lipsticks kunnen in de herfst zeker niet ontbreken.

Go to herfst moisturizer?

Ik gebruik al jaren elke ochtend Nivea Soft op mijn gezicht voordat ik mijn make-up aanbreng. Hele fijne crΓ¨me en het hydrateert mijn huid erg goed.

Processed with VSCOcam with hb1 preset

Wat is je favoriete herfst snack?

OkΓ© dit gaat vast heel stom klinken: pepernoten. Oeps, I can’t help it! Ook vind ik alles wat te maken heeft met speculaas verrukkelijk.

Hoe ga je verkleed met Halloween?

Helaas wordt Halloween in mijn plaats niet gevierd, dus ga ik ook nooit verkleed. Wel heel jammer, lijkt me echt tof om dat een keer mee te maken.

Dit was alweer de tag, ik hoop dat jullie het leuk vonden. Neem de vragen gerust over voor je eigen blog!

Lees gelijk ook even Naomi’s artikel, zij heeft namelijk dezelfde vragen beantwoord.

Liefs, Iris

All About Autumn TAG | Autumn Week #2

2 gedachtes over “All About Autumn TAG | Autumn Week #2

Geef een reactie

