Herfst favorieten | Autumn Week #3

Processed with VSCOcam with hb1 preset Processed with VSCOcam with hb1 preset

Vandaag laat ik jullie mijn favorieten en essentials voor dit seizoen zien. Aangezien ik nog nooit een favorieten artikel heb geschreven, leek het me wel leuk om te doen. Benieuwd naar mijn favorieten? Lees dan verder!

N A I L  P O L I S H

01af79cbb0b32f87faccf8ea3d2a6ac0e8585d8ee5

Mijn favoriete nagellakjes van deze maand zijn deze drie kleurtjes van Primark. Ik vind vooral de lichtbruine en matte bourdeaux kleuren erg mooi voor de herfst!  Voor de prijs is de kwaliteit ook erg goed.

S W E A T E R

Ook deze beige sweater komt van Primark. Ik ben de laatste tijd echt into de basic kleuren als wit, grijs en beige. Ik ben heel erg blij met deze lekkere, warme trui! Ik ga hem zeker vaak dragen dit seizoen.

L I P S T I C K

Mijn favoriete lipstick is deze hele donkerrode kleur van L’Oreal Paris, prachtig! Toch draag ik hem niet zo vaak als ik zou willen, omdat hij wel een beetje heftig is voor een schooldag.

S H O E S

Mijn favoriete schoenen op dit moment zijn deze leuke laarsjes van Van Haren (€24,90).

Processed with VSCOcam with hb1 preset

H A I R S T Y L E

Meestal draag ik mijn haar los, maar de laatste tijd probeer ik wat meer te variĂ«ren en af te wisselen wat betreft haarstijlen. Ik vind vooral de welbekende ‘hipsterknot’ trend erg leuk. Een paar weken geleden ben ik naar de kapper geweest en heb onder andere mijn voorste plukjes wat korter laten knippen. Ik draag mijn haar nu vaker in een staart en laat dan mijn voorste plukjes nonchalant los hangen, wat ik ook erg leuk vind staan.

hipsterknot

Bron: Tumblr

F O O D

Ondanks het niet echt met de herfst te maken heeft, wilde ik ze toch in dit artikel voegen. Ik ontdekte laatst de white chocolate chip cookies met cranberry’s van Albert Heijn. Ongezond, maar af en toe mag het wel. Ik kan je nu al vertellen: ze zijn echt mega lekker!

Processed with VSCOcam with hb1 preset

S O N G S

Hier zijn een aantal favorieten van mij op dit moment:

  • Away From Me – CHINAH
  • It’s Strange – Louis The Child (feat. K. Flay)
  • Alone – Petit Biscuit
  • Here – Alessia Cara
  • Hands To Myself – Selena Gomez
  • White Tiger – Izzy Bizu
  • On My Mind – Ellie Goulding
  • Bright Side – Mozambo, Basic Tape (feat. Julia Church)
  • Often – The Weeknd (Kygo Remix)

Wat zijn jouw herfst favorieten?

Ook benieuwd naar Naomi’s favorieten? Lees dan haar artikel op girlswithapassion.com

Liefs, Iris


Herfst favorieten | Autumn Week #3

2 gedachtes over “Herfst favorieten | Autumn Week #3

Geef een reactie

