OOTD | Autumn Week #4

Surprise, ik heb een nieuwe lay-out. Daarbij heb ik gelijk ook een nieuw, fris logo gemaakt. Ik was wel toe aan een iets professioneler uitziende website en ben er tot nu toe best tevreden mee. Het enige nadeel is dat ik het logo veel groter weergegeven zou willen hebben, maar dit valt niet te veranderen met dit thema. Toch vind ik het wel wat hebben, zo’n minimalistische uitstraling.

Wat ik ook nog even kwijt wilde, ik heb de 1000 volgers op Instagram gehaald! Ik ben jullie daar stuk voor stuk onzettend dankbaar voor <3

Vandaag heb ik een fijne herfstoutfit voor jullie samengesteld. Deze foto’s zijn genomen terwijl het regende (haha), een echte herfstige dag dus.

Jas – Only (€89,95)

Coltrui – Zeeman

Legging – C&A

Clutch – Vintage, van mijn oma geweest

Ringen – H&M

Chelsea boots – Van Haren (€24,90)

Bekijk ook even Naomi’s blog voor haar herfst outfit.

Liefs, Iris

OOTD | Autumn Week #4

10 gedachtes over “OOTD | Autumn Week #4

Geef een reactie

