Herfst FOTD | Autumn Week #7

Hoi! Het is alweer de laatste dag van Autumn Week, wat ging dat snel! Ik vond het super om elke dag te bloggen en om te ervaren hoe het is om eindelijk ritme in mijn blogschema te hebben. Deze week is zeker een goede stimulans geweest voor me om meer te bloggen en daar ben ik heel blij om. Ik weet nu wel al dat het me niet gaat lukken om tijdens een schoolweek iedere dag te bloggen, maar ik zal echt meer mijn best gaan doen.

Ook vond ik het erg leuk om samen te werken met blogger Naomi. Ik had nog nooit eerder zoiets gedaan, dus in het begin wist ik niet echt wat ik precies moest verwachten. Uiteindelijk zijn alle artikelen superleuk geworden en is onze ‘Autumn Week’ zeker geslaagd!

Als afsluiting van de week laten Naomi en ik vandaag onze herfst make-up looks zien. Denk hierbij eerder aan een FOTD (Face Of The Day) dan een tutorial. Voor een herfstlook vond ik een ietwat donkere lipkleur en warme oogschaduwkleuren wel geschikt. Kijk mee!

Gebruikte producten:

Kijk ook even naar Naomi’s herfst make-up look !

Liefs, Iris

Herfst FOTD | Autumn Week #7

2 gedachtes over “Herfst FOTD | Autumn Week #7

Geef een reactie

