The Instagram TAG


Ik beschouw mezelf als een echte Instagram-liefhebber. Ik geef het gewoon toe: Ik kan écht niet meer zonder. Fotografie is een van mijn grootste hobby’s en daarbij hoort natuurlijk het delen van je creaties met de rest van de wereld. Instagram is daarvoor een perfecte social media. De hele dag door ververs en scroll ik door mijn feed. Ik vind het geweldig om nieuwe, leuke accounts te ontdekken en volg ook veel mede-bloggers. Ik ontdekte deze tag bij Vera en het leek me erg leuk om hem ook te behandelen. Lees je mee?

WAT IS JE ALLERLAATST GEPLAATSTE FOTO OP INSTAGRAM? 

Dat is deze foto. Waarschijnlijk is dat tegen de tijd dat dit artikel online staat alweer anders, haha. Deze foto had ik al eerder gemaakt maar ik vond hem te mooi om niet te posten. Dit is het boek Paper Towns, die ik best leuk vond en daarom in een korte tijd had uit gelezen. Ik ben eerlijk gezegd geen boekenwurm, maar boeken van John Green lees ik wel altijd snel uit.

WAT IS DE ALLEREERSTE FOTO DIE JE PLAATSTE OP INSTAGRAM? #TBT

Niet een hele speciale foto, maar dat was deze. Deze blush van Sleek had ik gewonnen bij een winactie en moest ik natuurlijk even laten zien. Ook stond er een linkje naar de review op mijn blog bij. Deze foto is van 46 weken geleden, nog niet eens een jaar geleden dus. Hiervoor had ik wel al een persoonlijk Instagram account waar ik foto’s op plaatste.

WAT IS JE ALLERLEUKSTE FOTO OP INSTAGRAM WAAR JE ZELF OP STAAT?


Deze vraag is best moeilijk, omdat ik foto’s waar ik op sta bijna nooit leuk vind. Dit is een redelijke recente selfie die ik maakte, en als ik moet kiezen vind ik dit wel een van de betere. Daarom is het nu ook mijn profielfoto op Instagram, mocht je dat nog niet opgevallen zijn.

VAN WELKE INSTAGRAMFOTO KRIJG JIJ TER PLEKKE HEIMWEE?


Zeker weten deze foto, Griekenland was zo mooi! In de zomer bezocht ik dit mooie eilandje met een vriendin. Ik heb het er ontzettend naar mijn zin gehad en heel erg genoten van het strand en het mooie weer!

WAT IS HET ÁLLERLEKKERSTE GERECHT DAT JE IN 2014 OP INSTAGRAM HEBT GEZET?

Is het ook oké als ik deze vragen beantwoord voor 2015? Ik was in 2014 namelijk nog niet zo actief op Instagram.

 Dat was deze foto van warme chocolademelk die ik kort geleden geplaatst heb. Hij heeft niet voor niets een van de meeste likes gekregen, het ziet er ook zo lekker uit! Ik verlang op dit moment naar nog zo’n beker, haha.

WELKE FOTO KREEG IN 2014 DE MEESTE LIKES?

Ook deze vraag beantwoord ik voor 2015.

 Wat erg, weer een foto van eten in een mason jar! Vergeef me alsjeblieft, haha. Deze foto plaatste ik een maand geleden en hij kreeg 319 likes. Voor wat grotere bloggers is dit misschien niets, maar ik ben er heel erg blij mee.

WAT IS DE ALLERLEUKSTE FOTO DIE JE MAAKTE VAN EEN (HUIS)DIER?

 Deze close-up foto plaatste ik in het begin van 2015 van mijn kat Daisy. Zij is zo ongeveer mijn enige kat – ik heb er vier – die wil poseren voor de camera. Ze kijkt zo lief op deze foto!

WELKE FOTOBEWERKINGSAPPS (OF INSTAGRAMFILTER) GEBRUIKTE JIJ HET MEEST?

Sinds kort heb ik een soort van vaste manier om mijn foto’s te bewerken en gebruik ik VSCO Cam veel. Ik ben echt super perfectionistisch in het bewerken van foto’s, ze moeten echt in mijn ‘feed’ passen. Ik kan er zo veel plezier in hebben, is dat raar? Ik ben nog van plan om een artikel te schrijven over hoe ik mijn instagram foto’s bewerk, lijkt jullie dat leuk?

WAT IS JOUW MEEST GEBRUIKTE HASHTAG OP INSTAGRAM?

Ik gebruik bijna nooit hashtags, ik vind ze een beetje onnodig haha.

Dit waren de vragen alweer, ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen. Als je deze tag wil overnemen voor je blog mag dat natuurlijk!

Ik zou het erg leuk vinden als je me volgt op Instagram (@lifesmadeofbeauty). Ik had vorige week duizend volgers behaald en heb er nu alweer meer dan 1100! Heel erg bedankt daarvoor <3

Liefs, Iris

The Instagram TAG

4 gedachtes over “The Instagram TAG

Geef een reactie

