New In: Caseapp + 20% kortingscode

Toen ik overwoog om een iPhone 6 aan te schaffen besefte ik me maar al te goed dat het een hele kwetsbare telefoon is. Na een paar maanden twijfelen kocht ik hem toch, en ik heb er zéker geen spijt van! Het is wel te beschrijven als mijn grote liefde haha. Zo’n kwetsbare telefoon heeft natuurlijk wel een goede bescherming nodig. Van de website Caseapp.nl mocht ik een heel leuk hoesje uitzoeken, lees je mee?

 

Mijn allereerste samenwerking… Spannend! Caseapp is een webshop waar je je eigen hoesje/skin helemaal naar jouw smaak kan ontwerpen. Een mooie quote, collage of een foto van je huisdier, het kan allemaal. Ook hebben ze al een paar standaard designs die je kunt gebruiken. Ik was eerst van plan om een hoesje zelf te ontwerpen, maar toen ik dit bestaande marmeren hoesje zag was ik meteen verkocht. De webshop heeft een ruim assortiment aan telefoonhoesjes voor Apple en Samsung. Ook kan je geheel eigen skins voor je iPad, Macbook of laptop ontwerpen. Hoe gaaf?! Geen gedoe, het is namelijk ook nog eens heel gemakkelijk om te doen.

Het marmer effect geeft het hoesje een luxe uitstraling. Ook ligt het hoesje lekker en zacht in de hand. Het design dat ik heb gekozen heet IJs marmer en kun je hier vinden. Je kunt bij elk hoesje uit twee coatings kiezen: matte of glanzend. Ik heb voor matte gekozen omdat ik dacht dat hij net wat fijner aan zou voelen.

Het is misschien even een paar minuutjes werk om je telefoon in het hoesje te krijgen, maar dat is ook gelijk een teken dat hij er niet zo snel vanaf gaat. Het hoesje bedekt goed de zijkanten, maar het enige nadeel vind ik dat hij niet over de boven- en onderkant valt. Dan zou je telefoon natuurlijk nóg beter beschermd zijn.

Voor een optimale bescherming zijn er naast normale hoesjes ook ‘tough’ versies te koop. In dat hoesje zit een dun laagje rubber, waardoor hij wat dikker is en je telefoon extra beschermd. Ook heel handig!

Ik ben super tevreden over dit hoesje én heel enthousiast over de webshop! Ik plaatste mijn bestelling op maandag en hij lag donderdag al op de deurmat.

Alle hoesjes en skins kosten €29 euro per stuk. Dit is misschien wat aan de duurdere kant, maar je krijgt er wel goede kwaliteit voor terug. Vind je het toch te duur? Goed nieuws: Ik heb speciaal voor jullie een 20% kortingscode geregeld! De code is: IRISVRCASE.

Ik wil Caseapp heel erg bedanken dat ik dit mooie hoesje mocht uitzoeken! Neem zeker eens een kijkje op de webshop. (Dit is een gesponserde blogpost, maar dat verandert uiteraard niets aan mijn mening)

Liefs, Iris

New In: Caseapp + 20% kortingscode

4 gedachtes over “New In: Caseapp + 20% kortingscode

Geef een reactie

