Spam je blog #4 ♡

 
Hoi! Ik vond het wel weer eens tijd voor een nieuw ‘Spam je blog’ artikel, aangezien ik de laatste editie alweer bijna een jaar (!) geleden schreef. Vandaag mogen jullie eindelijk weer spammen! Laat dus in een reactie onder deze blogpost een linkje naar jouw blog achter en over welke onderwerpen je schrijft. Ik vind het áltijd leuk om nieuwe blogs te ontdekken, dus ik zal gegarandeerd even een kijkje op je blog nemen. Het maakt niets uit of je een beginnende of ervaren blogger bent, twijfel vooral niet om een reactie achter te laten. Wat ik ook altijd leuk vind aan dit soort artikels bij andere bloggers, is dat je door het lezen van elkaars reacties ook weer andere blogs ontdekt. Have fun! 

Liefs, Iris 

Spam je blog #4 ♡

35 gedachtes over “Spam je blog #4 ♡

  1. Leuk! :-)

    Hi, ik ben Maud, een vrolijk meisje van 13 jaar met een grote liefde voor alle creatieve dingen, waaronder tekenen en room decor. Ik houd ook van kleding en make-up (ik en mijn winged eye-liner zijn bijvoorbeeld onafscheidelijk) dus dat zul je ook heel veel voorbij zien komen haha. Hopelijk nemen jullie even een kijkje op mijn kleine stukje internet! XOXO Maud.

    http://lifedress.wordpress.com

    Like

  2. gittevanroeyen zegt:

    Hallo iedereen! Ik ben een meisje van 15 jaar en heb een blog genaamd Lifestylespot. Ik ben zeer creatief en hou van experimenteren met make up ! Mijn blog biedt verschillende categorieen aan zoals : Make up , blogs en vlogs, dingen die ik heb meegemaakt , sport , fashion en nog zoveel meer! Ik ben nog niet zo lang bezig maar ben al helemaal in de ban van mijn blog . Ik probeer 3 keer iets te posten per week en begin misschien zelfs een Youtube account. Als ik meer volgers heb zal er ook een giveaway plaatsvinden van allemaal goodies . Mijn blog is in het engels en nederlands sinds woensdag . Ik hoop dat jullie me gaan volgen en veel plezier gaan beleven aan mijn blog! Kiss Gitte https://lifestylespotx.wordpress.com/

    Like

  3. hey, ik ben 2 week geleden begonnen met mijn blog. Mijn blog gaat over veel verschillende dingen. Ik ben op jouw blog gekomen, omdat jij mijn foto’s ging liken op insta. Ik ging naar jouw profiel en vond het helemaal fantastisch! Bleek dat jij ook een blog had, snel gaan kijken en al snel was ik fan. Het zou heel tof zijn als je een kijkje zou nemen op mijn blog! X

    Like

    1. P.s. Ik weet niet of je mijn blog hebt gecheckt, maar zou je hem (als je hem al hebt gezien nogeens) willen checken? Want er staat een nieuw artikel op. En misschien een reactie willen achter laten of mij volgen? Dat zou ik namelijk erg leuk vinden en dan weet ik ook of je hebt gekeken. Sorry, als je dit als irritant ziet, want dat is niet de bedoeling. X Pernille P.p.s ik heb je gelijk gevolgd op polyforme en op insta volgde ik al😂😘🙈

      Like

Geef een reactie

