Kruidvat beauty shoplog | november 2015

Ik heb een paar dagen geleden weer eens een bezoekje gebracht aan de Kruidvat. Ik vind het natuurlijk geweldig dat een filiaal zich letterlijk bij mij om de hoek gevestigd heeft, maar mijn portemonnee vind het helaas iets minder leuk. Anyway, na anderhalf uur doorgebracht te hebben bij de beauty schappen, kwam weer thuis met een aantal leuke producten. Het zijn niet echt producten uit nieuwe collecties, maar meer producten die ik al een lange tijd op het oog had en eindelijk besloot mee te nemen. Benieuwd wat ik heb gekocht en wat ik ervan vind?

Laten we beginnen aan de linkerkant. Mijn oude poeder begon langzaam op de raken en was nodig toe aan vervanging. Ik koos voor de All Matt Plus poeder van Catrice en ben er best tevreden over. De poeder matteert erg goed, maar de volgende keer ga ik toch voor een nog iets lichter kleurtje. Mijn huid is niet superwit, maar ik merk dat de poeder nΓ©t iets donkerder is dan mijn eigen huidskleur in de winter. De poeder is te koop voor €3,59 en de kleur die ik heb is 030 Warm Beige.

Ook kocht ik een mono oogschaduw van Essence in de kleur. Ik swatchte hem in de winkel en was blij verrast over het pigment! Ik kon hem daarom echt niet laten liggen. Het lijkt me een perfecte highlighter kleur, voor in de binnenste ooghoeken bijvoorbeeld. De oogschaduw is in de kleur 19 The Grammy Goes Glammy en kostte slechts €1,69.

Verder nam ik een Long Lasting Lip Pencil van Catrice in de kleur 100 Upper Brown Side mee. Ik heb hem inmiddels al een aantal keer gebruikt en ik ben er verliefd op geworden! Ik vind de kleur echt prachtig. Het potloodje is donkerroze met een bruine ondertoon en donkerder dan mijn eigen lipkleur, maar dit is echt een kleur die ik iederΒ dag zou dragen. Het lippotloodje is te koop voor €1,99.

Ook kocht ik deze oogschaduwbasis van Catrice, puur omdat ik er nog geen had. Ik ben hem momenteel nog aan het uittesten, dus ik kan er nog niet meteen een conclusie over trekken. Hij brengt wel fijn aan en is voor €3,59 lekker betaalbaar.

Ik ben al tijden op zoek naar dΓ© perfecte foundation, maar heb hem tot nu toe helaas nog niet gevonden. Ik waagde de gok en kocht de All Matt Plus foundation van Catrice. Ik had er al eerder goede dingen over gehoord en ik moet zeggen dat ik erg erg tevreden mee ben! De dekking is super en het laat een glowy finish op mijn huid achter. Wel is de kleur net iets te donker voor mijn winterhuidje, dus misschien dat ik binnenkort nog een lichtere versie ga kopen en die ga mengen. Voor de foundation betaalde ik €6,59.

Hiernaast kocht ik ook de Natural Bronzer van Rimmel in de kleur 021 Sun Light. Om eerlijk te zijn kan ik niet genoeg krijgen van bronzers, blushes en highlighters. Deze van Rimmel vind ik erg mooi en naturel ogen. Ik zou wel oppassen met lichtje huidjes; hij kan dan waarschijnlijk iets oranje uitvallen. De bronzer kostte €9,99.

Over deze creme puff blushes van Max Factor kan ik nog niet te veel verklappen, want ik wil er nog een uitgebreide review over schrijven. Ik nam ze mee in de kleuren 30 Gorgeous Berries en 25 Alluring Rose. Ze kostten €12,99 per stuk.


Als laatste nam ik deze mooie lipstick van de Ultimate Stay lijn van Catrice mee in de kleur 030 Wood You Love Me. Het is een erg mooie neutrale kleur met een bruine ondertoon. Perfect voor iedere dag, I love it! De lipstick was €4,95.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen!

Welk make-up product staat op jouw verlanglijstje? Β 

Liefs, Iris

Kruidvat beauty shoplog | november 2015

10 gedachtes over “Kruidvat beauty shoplog | november 2015

Geef een reactie

