Bites We Love box ♡

biteswelove0_edited_edited_edited_edited

Ik moet toegeven dat ik zelf dol ben op tussendoortjes; snacken doe ik het liefst de hele dag door. Kort geleden ontving ik dit leuke pakketje van Bites We Love. Misschien klinkt de naam bekend in de oren, of is het bedrijf compleet nieuw voor je. Bites We Love is een box met vier verrassende tussendoortjes. Voor een abonnement van slechts €4,95 krijg je elke week vier zelfgekozen ‘bites’ opgestuurd. Je hoeft je dus geen zorgen te maken of je op dat moment thuis bent of niet, want het is een platte box die gewoon door de brievenbus past.

Het is een flexibel abonnement; je kunt het ieder moment opzeggen en laten bezorgen waar je op dat moment verblijft. De bites zijn niet alleen erg lekker, maar ook nog eens gezond. Ik kon deze leuke box dan ook echt niet weerstaan.

Op de website van Bites We Love kan je gemakkelijk een account aanmaken en aangeven wat je favoriete bites zijn, en welke je de volgende keer wil ontvangen. In elk zakje zit gemiddeld 40 gram aan noten, zaden, superfoods of chocolade. Wat ik er zo fijn aan vind, is de ruime keuzemogelijkheden uit meer dan 50 verschillende bites. Voor elk wat wils dus! Ook een groot pluspunt: de bites bevatten geen onnatuurlijke kleur-, geur-, en smaakstoffen.

biteswelove7_edited_edited

De vormgeving van de box sprak mij meteen erg aan. Onder elke bite schuilt ook nog eens een tekstje, wat ik er erg leuk en speels uit vind zien. Let maar niet op de deuken in de box, er is waarschijnlijk iets misgegaan met het bezorgen door de brievenbus. Ik neem het niemand kwalijk hoor, het ligt waarschijnlijk aan mijn brievenbus, haha. Laten we eens kijken naar de binnenkant.

DSC_1277_edited

biteswelove5_edited_edited_edited

DSC_1248_edited_edited

Ik heb een lange tijd op de site rondgekeken en moet toegeven: ik vond het best wel moeilijk om te kiezen! Uiteindelijk ben ik voor deze bites gegaan:

03 – Nuts In Blue, 11 – Banana Coco Choco, 14 – Blueberry Cheesecake, 21 – Hide ’n Seek Almonds

DSC_1379_edited_edited

De vier bites zitten allemaal in aparte zakjes, waardoor je ze gemakkelijk mee kan nemen naar school of naar je werk.

DSC_1338_edited

No. 03 – Nuts In Blue

Dit zakje bevat een heerlijke combinatie van ongebrande cashewnoten, jumbo flame rozijnen en gedroogde zwarte bessen. Dit zegt Bites We Love over de bite:

”De cashews en zwarte bessen stabiliseren de fruitsuikers in de rozijnen. Geen last van een suikerpiek dus; deze bite geeft je energie waar je lang iets aan hebt.”

DSC_1356_edited_edited

No. 11 – Banana Coco Choco

Deze bite bestaat uit kokossnippers, pure chocoladedruppels (72%), jumbo flame rozijnen en gedroogde bananenchips.

”Een uitje naar de tropen, dat is deze bite. Met kokos, banaan, rozijn en pure chocolade waan je je even op een tropisch eiland, onder een palmboom. Langzaam eten dus.”

Helaas zat er in mijn zakje geen gedroogde banaan, maar de chocoladedruppels maken alles weer goed.

DSC_1314_edited

No. 14 – Blueberry Cheesecake

Dit zakje bestaat uit ongebrande cashewnoten, gedroogde bosbes cranberries en witte chocoladedruppels.

”Wij zijn hooked. Cheesecake is goddelijk: in al haar vormen. Deze bite geeft je het gevoel van een stukje taart. De cashewnoten zorgen er voor dat je niet met een sugar-high rondloopt na het eten van deze mix.”

Zoals het al wordt omschreven: de bosbessen en cashewnootjes in combinatie met de witte chocolade proeven als een stukje taart. Deze bite is tevens mijn favoriet van de vier.

DSC_1369_edited

No. 21 – Hide ’n Seek Almonds

Als chocoladeliefhebber moest ik deze bite wel proberen; de gechocolateerde gezouten amandelen. Nooit gedacht, maar wat een hemelse combinatie is deze bite.

”Net als bij kinderen willen we eigenlijk ook niet kiezen welke bite onze favoriet is, maar nood breekt wet. Deze Hide ’n Seek Almonds zijn zonder overdrijven briljant. Zet die verdubbelaar maar alvast aan.”

En gelijk geef ik ze!

biteswelove2_edited

De bites zijn niet alleen lekker om uit de hand te eten, maar ook in de yoghurt. Hier heb ik een combinatie van nootjes, kokossnippers en chocoladedruppels in de yoghurt gedaan. Ik ben zeker erg te spreken over de tussendoortjes! Ook zat er een persoonlijk kaartje bij mijn bestelling, heel lief.

Ben je nou niet zo’n zoetekauw of chocoladeliefhebber zoals ik, dan zijn er altijd nog tientallen andere verantwoorde tussendoortjes waar je uit kunt kiezen. Ik zou zeggen; neem eens een kijkje op de website van Bites We Love, het is het zeker waard!

Liefs, Iris

 

Bites We Love box ♡

5 gedachtes over “Bites We Love box ♡

Geef een reactie

