Mijn nieuwe Triangl bikini

DSC_1371_edited2

Al een lange tijd droom ik van een Triangl bikini, en laat het nou net zo zijn dat ik vorige week een mailtje kreeg of ik een bikini zou willen ontvangen. Wow, toen moest ik wel even twee keer knipperen. Het is helaas nog winter, maar ik kan nu al niet wachten totdat ik hem in de zomer kan dragen.

DSC_1352_edited22

Triangl is begonnen als een Australisch bedrijf, maar is inmiddels wereldwijd bekend. De bikini’s zijn immens populair en komen dan ook overal op internet voorbij.

DSC_1389_edited2

De bikini zit goed verparkt in een matte zwarte doos, wat ik erg luxe vind ogen. Het pakketje kwam drie dagen na bestelling aan, zonder de zondag meegerekend. Supersnel, aangezien het helemaal van de andere kant van de wereld komt. Het werd bezorgd door FedEx, wat ook heel soepel verliep. Ik kon mijn bestelling precies stap voor stap volgen via een tracking code. Ik vind het altijd heel grappig om te zien waar mijn pakketje zich op de wereld bevindt.

DSC_1393_edited_edited2

Ik heb gekozen voor het model Poppy – Flamingo Fling. Alhoewel het moeilijk kiezen was, sprak deze combinatie van zomerse kleuren mij het meeste aan.

Het materiaal van de bikini voelt dik en stevig aan, maar toch is de stof goed rekbaar. Doordat het materiaal iets dikker (en bijna ‘wetsuitachtig’) is voel je je wat meer bedekt, wat ik persoonlijk erg fijn aan deze bikini vind.

DSC_1429_edited_edited222

Als het op maten aankomt, vind ik online bestellen altijd vrij lastig. Ik heb het topje in maat S en het broekje in maat M besteld. Opzich zit het prima, maar achteraf had ik het topje misschien beter in één maatje groter kunnen bestellen.

Je kan je bikini terugsturen en omruilen voor een andere maat. Dit is overigens niet gratis, je betaalt helaas wel weer de verzendkosten.

Op de website van Triangl is er 24/7 een livechat, waarbij je Triangl medewerkers bijvoorbeeld om maatadvies kan vragen. Ook is er een pagina met een lijstje van cupmaten en de bikinimaten, heel handig!

DSC_1417_edited22

Ook een heel leuk detail; delen van de bikini zijn bedekt met een laagje geribbeld stof. Dit geeft het toch net iets extra’s.

DSC_1439_edited22

De druksluiting is stevig en zorgt ervoor dat je tijdens het zwemmen niet voor verrassingen komt te staan, zoals het afzakken van je bikinitopje (geloof me; niet fijn).

Triangl bikini’s zijn zacht uitgedrukt zeker niet de goedkoopste, je moet het geld er dus echt voor over hebben. Afhankelijk van welk model je kiest, kosten de meeste bikini’s rond de 90-100 dollar (omgerekend ongeveer 82-91 euro). Zei ik je toch? Niet te vergeten, hierbij komen ook nog de verzendkosten van 20 dollar.

Mijn bikini (in het model Poppy – Flamingo Fling) kostte 89 dollar. Ik ben er zo ontzettend blij mee!

Als je op zoek bent naar een goede kwaliteit bikini én je hebt het geld ervoor over, zou ik er gewoon voor gaan. Ze zijn stuk voor stuk prachtig en een ware aanvulling aan jouw bikini collectie.

Wat vind jij van Triangl bikini’s, en welk model is jouw favoriet? 

Liefs, Iris

Mijn nieuwe Triangl bikini

10 gedachtes over “Mijn nieuwe Triangl bikini

Geef een reactie

