New Years Eve | Outfit

Processed with VSCOcam with hb1 preset

HAPPY NEW YEAR! Het is alweer 2016, wat eigenlijk heel onwerkelijk voelt. Het voorgaande jaar is voor mijn gevoel ontzettend snel voorbijgevlogen. 2015 was voor mij een jaar met veel ups en downs, maar vooral nieuwe ervaringen. Ik ben er daardoor wel sterker uitgekomen  en voel me zeker een stuk volwassener dan een jaar geleden. Ik hoop dat jullie ook een hele prettige jaarwisseling hebben gehad, en hierbij wens ik jullie een heel mooi en gezond 2016!

Dit was de outfit die ik droeg op oudjaarsavond. Ik droeg een nieuwe blouse in het bordeauxrood (mijn lievelingskleur) en een zwarte high waisted jeans in combinatie met een paar hoge hakken.Processed with VSCOcam with hb1 preset

 

Processed with VSCOcam with hb1 preset

Processed with VSCOcam with hb1 preset

Processed with VSCOcam with hb1 preset

Processed with VSCOcam with hb1 preset

Processed with VSCOcam with hb1 preset

Blouse: New Yorker (€14,95)

Jeans: Pull and Bear (€19,99)

Tas: New Yorker (€14,95)

Horloge: Van mijn oma geweest

Hakken: Primark (€22)

Hebben jullie nog goede voornemens voor 2016?

Liefs, Iris

New Years Eve | Outfit

16 gedachtes over “New Years Eve | Outfit

Geef een reactie

