Trendlabel sieraden

Processed with VSCOcam with hb1 preset

Hi! Kort geleden ontving ik een pakketje met prachtige sieraden van de webshop Trendlabel. Ik ben erg enthousiast en deel deze wederom dan ook graag met jullie. Kijk je mee?

Trendlabel is een jonge, frisse Instagram webshop (@trendlabel) die mooie en betaalbare sieraden verkoopt. Via Instagram delen ze niet alleen hun nieuwste sieraden, maar ook fashion en lifestyle inspiratie. Zeker een aanrader om te volgen dus!

Processed with VSCOcam with hb1 preset

Om te beginnen, gelijk mijn favoriet. Ik vind minimalistische sieraden, vooral kettinkjes, altijd supermooi. Dit gouden staaf kettinkje kon dan ook zeker niet ontbreken in mijn collectie. Het effect is heel subtiel maar toch voegt het veel toe aan je outfit, I love it!

Processed with VSCOcam with hb1 preset  

Als tweede dit armbandje. Ik gok dat het een origami vogeltje is, hoe cute.

Ook ontving ik nog een andere armband, namelijk deze toffe marble cuff.  Marmer is nog steeds een ontzettend grote trend, heel leuk hoe bedrijven er zo op inspelen. Als je mij kent weet je dat ik gek op marmerprint ben, dus het is super toevallig (en vooral leuk!) dat ik deze opgestuurd kreeg.

Dan deze ketting met twee veertjes, heel mooi!

Processed with VSCOcam with hb1 preset

Hier draag ik een zilveren cirkelarmbandje, die ook zeker een van mijn favorieten is. Dit armbandje komt nog mooier uit in combinatie met een horloge, of andere accessoires.

Processed with VSCOcam with hb1 preset

Als allerlaatste deze mooie layer ketting. Het lijken drie verschillende kettinkjes, maar ze zitten op het uiteinde aan elkaar vast. Ook hier komt het staafje weer terug.

Ik vind de kwaliteit van de sieraden super in verhouding met de prijs. Als je net zoals ik van minimalistische sieraden houdt is dit merk zeker wat voor jou! Ook niet geheel onbelangrijk: de verzending binnen Nederland is geheel gratis. De levertijd was bij mij een paar dagen.

Thanks to Trendlabel voor deze toffe samenwerking! Ik weet zeker dat ik ze vaak ga dragen. 

Vergeet Trendlabel niet te volgen op Instagram en Facebook.

Wat vind jij van deze sieraden?

Liefs, Iris

 

 

 

Trendlabel sieraden

6 gedachtes over “Trendlabel sieraden

Geef een reactie

