The Balm Mary-Lou Manizer

De Mary-Lou Manizer, oftewel dé highlighter, je hebt er vast wel eens eerder van gehoord. Ontzettend veel beauty bloggers over de hele wereld zweren bij dit product. Ook ik ben er inmiddels achter dat ik echt een zwak heb voor mooie highlighters.

Al maanden lang stond de highlighter op mijn wishlist, maar vanwege de prijs liet ik hem toch liggen. En dat was maar goed ook, want laat ik nou net zo’n geluk hebben om (onder andere) dit product te winnen in een winactie via Instagram! Ik ben er erg benieuwd naar en kan niet wachten om hem te testen, lees je mee?

De Mary-Lou Manizer aka ‘The Luminizer’ is een welbekende highlighter van The Balm. Het cosmeticamerk ligt helaas niet in de Nederlandse winkels, maar is wel te koop via Nederlandse webshops. The Balm slaagt er altijd in om –door middel van de speelse vormgeving en de vintage achtige look– mijn aandacht te trekken.

Niet alleen de verpakking, maar ook de woordspeling van de Mary-Lou Manizer vind ik erg geslaagd. Je merkt meteen dat er lang over nagedacht is, en dat is precies wat ik leuk vind bij een product. Op de voorkant van de verpakking staat Mary-Lou afgebeeld, die vanwege haar té mooie uiterlijk en populariteit achter de tralies is beland. Super grappig!

Processed with VSCOcam with hb1 preset

De highlighter komt in een zilver, stevig doosje inclusief een handig spiegeltje. Het poeder is onwijs sterk gepigmenteerd, dus ik verwacht dat hij zeker lang mee zal gaan.

Processed with VSCOcam with hb1 preset

De highlighter is een champagneachtige tint en bevat subtiele, gouden glittertjes. Perfect voor een healthy glow op elk huidtype.

Naast Mary-Lou horen ook haar ‘zussen’ Cindy-Lou en Betty-Lou in het rijtje thuis. The Balm heeft in totaal dus drie verschillende highlighters uitgebracht, elk met een eigen karakter.

Processed with VSCOcam with hb1 preset

Al na heel voorzichtig wrijven komt er erg veel pigment vanaf, maar ik vind dat dat mag ook wel voor die prijs.

Processed with VSCOcam with hb1 preset

Ik bracht de highlighter aan met een fan kwast, waardoor het effect niet te snel te heftig wordt. Door de kwast lichtjes over je jukbeenderen te bewegen creëer je een natuurlijk ogende glans.

Hoeveel ik ook opdoe, de highlighter komt helaas niet goed tot zijn recht op camera. Je moet het dus maar gewoon van mij aannemen, het effect is prachtig.

De Mary-Lou Manizer is te koop voor €20,50 bij diverse webshops als Boozyshop of The Makeup Spot.

Wat is jouw meest favoriete highlighter?

Liefs, Iris

 

The Balm Mary-Lou Manizer

9 gedachtes over “The Balm Mary-Lou Manizer

Geef een reactie

