new in • mockberg watch 


Horloges zijn nooit echt uit de mode geweest, maar hebben sinds een paar jaar zeker hun comeback gemaakt. Ook ik draag tegenwoordig bijna elke dag een horloge. Een horloge is niet alleen handig om te kijken hoe laat het is, maar het is natuurlijk ook een mooi accessoire om de pols.

Ik –als horlogeliefhebber– kwam laatst terecht bij het Zweedse horlogemerk Mockberg. Het verkoopt elegante, minimalistische horloges. Er is maar één soort verkrijgbaar, maar wel is er een ruime keuze aan verschillende kleuren. Om te bekennen was ik op slag verliefd op het model Sigrid. Het zwarte leren bandje met roségouden details trokken meteen mijn aandacht. 

Het horloge is heel chique verpakt in een mooi, stevig doosje. Als je het horloge voor het eerst vastpakt merk je meteen al dat het van goede kwaliteit is. Het leren bandje voelt stevig aan, ondanks hij redelijk smal is. Het roségouden metalen plaatje tussen de klok en het bandje vind ik erg uniek, ik heb zoiets namelijk nog niet eerder gezien bij andere horlogemerken.

De diameter van het klokje is 34 mm, een perfecte maat naar mijn mening.

Naast dit model is het horloge ook verkrijgbaar in het wit en bruin, met zilveren of gouden details. Ik ben uiteindelijk toch voor zwart gegaan omdat hij echt overal bij past. Daarentegen vond ik de witte met roségoud ook heel erg mooi!


Processed with VSCO with hb1 presetIk heb zelf best smalle polsen, maar dit horloge past mij precies goed.

Het horloge is te koop via mockberg.com en kostte €159. Aan de prijzige kant, maar dan heb je wel wat. De horloges zijn van zeer goede kwaliteit en gaan lang mee. Ook krijg je een jaar garantie, wat erg fijn is.

Meer inspiratie opdoen? Volg Mockberg op Instagram en Facebook.

Wat vind jij van dit horloge?

Liefs, Iris

 

 

new in • mockberg watch 

9 gedachtes over “new in • mockberg watch 

Geef een reactie

