what i did this month – july

Hi! Vandaag mijn eerste artikel in de vorm van een ‘what I did this month’. Instagram was voorheen altijd dé plek waar ik mijn persoonlijke foto’s deelde, maar het leek me leuk om dit daarnaast ook op mijn blog te doen. Elke maand maak ik dus een soort van Instagram ‘recap’ waarin in jullie vertel wat ik in die periode allemaal uitgespookt heb.

Juli was een maand die voor mijn gevoel mega snel voorbij is gevlogen. In de eerste, officiële maand van mijn zomervakantie heb ik vooral veel genoten van de warme dagen (en dat in Nederland!). Daarnaast veel natuur gezien, tijd gespendeerd met familie en eigenlijk gewoon heerlijk tot rust gekomen.

1. Op een van de meest zomerse dagen van de maand ging ik met mijn moeder gezellig picknicken in het bos, met croissantjes en al.

Na een uitgebreid ontbijt en een lange fietstocht langs onder andere historische monumenten, waren we weer helemaal ‘verzadigd’ en ploften we neer op de bank.

2. Ik bezocht de Food Market die zich tijdens de feestweek in mijn dorp bevond. Stelde overigens niet veel voor, maar dit Volkswagen busje vond ik toch wel érg tof.

3. Ik ging voor het eerst sinds jáááren weer naar de kinderboerderij en aaide diertjes. Ook genoot ik bij het restaurant van een extra grote pannenkoek, loved it.

4. Als we het toch over eten hebben, ik haalde een aardbeien sundae en at dit onder de brandende zon op (terwijl ik een foto maakte en hierbij probeerde te voorkomen dat het in zijn geheel smolt).

5. Ik ging een dagje winkelen in Haarlem. Ik kom wel vaker in het stadscentrum, maar dit keer ben ik veel meer in kleine boetiekjes geweest die zich in de zijstraatjes bevonden. Vind ik eigenlijk een stuk leuker dan het winkelen in de grote ‘standaard’ winkelketens.

6. Ik genoot van een lunch bij Bagels & Beans en kletste weer bij met twee vriendinnen.

7. Ik ging naar de bloemenwinkel en kocht twee nieuwe kamerplanten (die inmiddels al een heel stuk gegroeid zijn!).

8. Ik ging een stukje fietsen en stapte af om een aantal foto’s te maken.


9. Ik ging naar Zaandam om nieuwe zomerkleding aan te schaffen en paste deze leuke playsuit. Hij zat helaas wat te krap, maar ik vond het printje wel mega leuk.

9. (Ja, weer eten) Carrot cake is echt een van mijn favoriete lekkernijen en deze bij Wonders To Go in Zaandam was heerlijk! Echt een aanrader.

10. Ik wandelde langs de weide en zag veel paarden. Soms voelt het echt bevrijdend om uit alle drukte gewoon even de natuur in te gaan en je gedachten af te laten dwalen.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen, en laat me vooral weten als je dit vaker wil zien :)

Liefs, Iris

 

 

what i did this month – july

2 gedachtes over “what i did this month – july

Geef een reactie

