polette zonnebril • dean

Een zonnebril is naar mijn mening echt een key item om mee te nemen op vakantie, maar ook zeker geschikt voor de (unieke) zomerse dagen in Nederland. Een die stijl én tegelijkertijd goede bescherming biedt, klinkt toch perfect? Polette is een modern brillenmerk en internationale online opticien afkomstig uit Frankrijk. De webshop biedt een keuze biedt uit honderden designmonturen, voor ieder wat wils dus.

Naast reguliere brillen heeft Polette ook een groot assortiment aan zonnebrillen. Er zijn veel verschillende collecties, kleuren en tint-niveaus. Ik heb zelf geen bril nodig, echter kan een extra zonnebril nooit kwaad. Wel zou ik het zeer op prijs stellen als het Nederlandse weer wat vaker mee zou werken (hint!).

Polette was zo aardig om mij de mogelijkheid te bieden om een bril uit te proberen. Na lang nadenken ben ik uiteindelijk voor het model ‘Dean’ gegaan. Door het ruime aanbod aan verschillende brillen vond ik het nog redelijk lastig om een keuze te maken, haha. De zwarte glazen met gouden details sprak mij het meeste aan. Ik houd er echt van als accessoires met veel items te combineren zijn, vandaar dat ik vaak voor eenvoudige kleuren ga.

Bij de zonnebril ontving ik een mooie lederen hoes en een brillendoekje. Een stevige hoes als deze is erg handig als je de zonnebril wil meenemen zonder dat er krassen op komen. Wat mij meteen opviel was de goede kwaliteit van de bril. Het metaal voelt erg stevig en luxe aan. Omdat ik voorheen altijd goedkopere brillen kocht, ben ik erg blij dat ik nu een goede bril in mijn bezit heb die niet zo snel kapot zal gaan.

Nog even wat interessante informatie over het concept van Polette. Het bedrijf is vrij uniek, omdat het de enige partij tussen fabriek en klant betreft. Geen tussenpartijen dus, die het product normaal gesproken alleen maar duurder zouden maken. Dit maakt het mogelijk dat Polette haar brillen tegen lage prijzen kan verkopen, en zo maar liefst 80% korting biedt op de prijzen van normale opticiens. Dit uiteraard met behoud van een uitstekende kwaliteit. Hierdoor is het bedrijf marktleider in Frankrijk, en maakt het ook in Nederland zijn opkomst.

Op de site staan bij alle monturen handige afmetingen, zodat je van tevoren kunt opmeten of de bril qua grootte geschikt voor je is. De verzendduur is volgens de site ongeveer 8 tot 12 dagen, maar bij mij lag hij al binnen een week op de deurmat.

Ik ben erg tevreden over de bril en neem hem al bij het zien van één zonnestraaltje mee naar buiten. Het is een makkelijk model en voegt toch bij elke outfit iets toe. Dit model is te koop voor de prijs van €39,99.

Don’t worry als je niet van online bestellen houdt; Polette heeft ook een fysieke winkel in Amsterdam (aan de Kinkerstraat).

Vergeet Polette zeker niet te volgen op Instagram, Twitter en Facebook, om op de hoogte te blijven van alle nieuwtjes.

Wat vind jij van de bril en kende je Polette al?

Liefs, Iris

 

polette zonnebril • dean

5 gedachtes over “polette zonnebril • dean

Geef een reactie

