minimalism

Processed with VSCO with se3 preset

Hi allemaal! Wat is het een heerlijk gevoel om na een lange schoolweek op de bank neer te ploffen. Tegelijkertijd ook het perfecte moment om een outfitpost te typen. Ik ben zo’n persoon die aan het einde van de zomermaanden altijd meteen weer zin krijgt in het najaar. Ik kan daarom ook echt niet wachten om weer dikke truien te dragen en vaak warme chocomelk (of chai tea latte, ook verrukkelijk!) te drinken. Hopelijk ben ik niet de enige, haha.

Onlangs heb ik deze nieuwe trui bij Costes besteld waar ik heel blij mee ben. Ik merkte dat ik tot dan toe eigenlijk nog geen enkele basic witte herfst/winter trui in mijn kast had. De structuur en de horizontale lijnen maken deze trui nét anders dan anders, daarom vind ik hem zo gaaf. Hij is vrij stevig van stof, maar oogt daardoor modern en is (ook niet geheel onbelangrijk) lekker warm voor de aankomende wintermaanden. De trui is onderdeel van de nieuwe collectie tops, met nog veel meer fijne shirts en blouses. Ik heb hem gecombineerd met een dunne choker, een zwart leren jasje en een nette stoffen broek. Om de outfit casual houden combineerde ik dit met een paar sneakers.

Sweater – Costes

Leren jack – Primark

Broek – Vintage

Gympen – Adidas Superstars

Choker – Pull&Bear

Laat me vooral weten wat jij van deze outfit vindt :)

Fijne avond nog! Liefs,

Iris

minimalism

Een gedachte over “minimalism

Geef een reactie

