my style journal

Hi all! Vandaag deel ik iets op mijn blog waar ik al een tijdje aan werk. Het begon in eerste instantie als een soort experiment en gewoon een uitprobeersel. Creatief bezig zijn is voor mij echt een uitlaatklep, omdat ik alles erin kwijt kan. Sinds jongs af aan houd ik al van geknip en geplak, en maak ik al (enigszins onbewust) collages.

Ik ben dit najaar daarom aan een boekje begonnen waar ik al mijn creatieve uitspattingen en tegelijkertijd mijn liefde voor mode in loslaat. Het leek me leuk om een aantal van deze pagina’s met jullie te delen, misschien wel ter inspiratie. Laat me het zeker weten als je zoiets vaker wil zien! 

img_9575

Dit waren een aantal voorbeelden van bladzijdes die ik tot nu toe heb gemaakt.  Ook heb ik een apart Instagram account (@stylejournaling) aangemaakt, waar ik regelmatig updates van mijn ‘boekje’ plaats. Ik hoop dat ik jullie wat inspiratie heb gegeven, en wie weet zal ik dit vaker doen!

Liefs, Iris

my style journal

4 gedachtes over “my style journal

Geef een reactie

