Vienna, Austria

Processed with VSCO with m5 preset

Hi all! Ik hoop dat jullie hele fijne kerstdagen hebben gehad. Ik ben net terug uit Wenen, waar ik een paar dagen in een appartementje heb doorgebracht. Wenen is oprecht een van de mooiste steden die ik tot nu toe heb bezocht. Daar komt het schieten van mooie plaatjes natuurlijk ook bij kijken, dus kon ik absoluut niet wachten om er een aantal te delen. Bereid je maar alvast voor op veel wit, historische architectuur en sneeuw..

(Hiernaast plaats ik op mijn Instagram ook meer persoonlijke foto’s van Wenen, als je daar benieuwd naar bent).

Processed with VSCO with m5 presetProcessed with VSCO with m5 presetProcessed with VSCO with m5 presetProcessed with VSCO with hb2 presetUitzicht vanaf de Stephansdom

Processed with VSCO with hb1 presetProcessed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with m5 presetProcessed with VSCO with m5 presetProcessed with VSCO with hb1 presetProcessed with VSCO with hb1 presetProcessed with VSCO with m5 presetProcessed with VSCO with m5 presetProcessed with VSCO with hb2 presetParlementsgebouw

Liefs, Iris

 

Vienna, Austria

12 gedachtes over “Vienna, Austria

Geef een reactie

